5 steps to mental wellbeing

Ostatnimi czasy nie dbałam zbytnio o moje mental health 🤷‍♀️
Chodziłam spać too late. Pracowałam zbyt dużo starając się usilnie meet the deadline, który został mi narzucony. W dodatku okazało się, że mój pierwszy produkt, który początkowo rozdawałam za darmo był spot on! 😀😀😀 I to jest super! Mistrzostwo 😍
Byłam totally over the moon 😃🥰🤩

Ale.. to były trzy tygodnie dodatkowych 4-5h dziennie pracy off-the-clock.

Co poskutkowało tym, że miałam mniej czasu for myself. A stres z tym związany doprowadził do znacznego pogorszenia jakości mojego życia 😔

Dziś cieszę że że it’s over!
I’ve fortunately met the deadline 😊
I teraz it’s time to chill out and take care of myself 🙂

Więc piszę ten artykuł dla siebie, ale również i dla każdego kto akurat teraz tego potrzebuje by bardziej zadbać o siebie I swoje zdrowie psychiczne.

5 steps to mental wellbeing:

✔️Just breathe! Tak, łapałam się wiele razy na tym, że przestawałam na chwilę oddychać albo miałam bardzo płytki oddech.. It’s detrimental for our body! Oddychaj!
✔️ Drink water! Kolejna prosta i niezwykle ważna czynność, którą zaniedbywałam.
✔️ Sleep well! Najprostsza zasada jest taka, że jeśli wieczorem ziewasz i czujesz senność to jest to najlepsza pora na sen, a nie na oglądanie tiktoków- trust me 😅
✔️Be active! Ruch to zdrowie mówią.. I mają rację. Kompletnie zaniechałam swoje treningi co w rezultacie przyniosło gorsze samopoczucie psychiczne i fizyczne.
✔️ Eat healthily! Jestem tym co jem? Ostatnio byłam czekoladą, chipsami, winem i toną cukru i tłuszczu… nie polecam! Unhealthy food to chwila przyjemności, która błyskawicznie znika, a skutki uboczne zostają na dłużej 🤷‍♀️

Będziesz wracać do tego artykułu? Ja na pewno!
Take care! ❤️❤️❤️

GLOSSARY:

mental health – zdowie psychiczne
too late – za późno
meet the deadline – dotrzymać terminu
spot on – trafiony (jak strzał w 10)
totally over the moon – totalnie w siódmym niebie
off-the-clock – dodatkowo, po godzinach
for myself – dla siebie
it’s over! – to koniec
I’ve fortunately met the deadline – na szczęście dotrzymałam terminu
it’s time to chill out and take care of myself -czas wyluzować i zadbać o siebie
5 steps to mental wellbeing – 5 kroków do dobrego samopoczucia
✔️Just breathe! – po prostu oddychaj
It’s detrimental for our body! – to jest szkodliwe dla Twojego zdrowia
✔️ Drink water! – pij wodę
✔️ Sleep well! – wysypiaj się
trust me 😅 – zaufaj mi
✔️Be active! – bądź aktywny
✔️ Eat healthily! – zdrowo się odżywiaj
Unhealthy food – niezdrowe jedzenie
Take care! – trzymaj się

A teraz zapraszam na grę, która pomoże Wam utrwalić słownictwo 😃❤️
Ps. możecie zmienić tryb (prawy przycisk na dole gry pojawia się, gdy zaczynacie grać).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.